Pages

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan 1432H & Selamat Beribadah!

**Gambar oleh http://sarooony.deviantart.com/

Salam Marhaban Ya Ramadhan semua!

Hari ni adalah hari pertama bulan Ramadhan buat tahun 1432 Hijrah. Saya nak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan salam ramadhan pada semua kenalan-kenalan di dunia nyata mahupun di alam maya. Selamat Beribadah & semoga puasa serta segala ibadat-ibadat lain yang kita kerjakan di bulan yang mulia ini akan mendapat ganjaran yang tidak terkira oleh Allah s.w.t. Yang penting, jangan lupa niat & lebih perbanyakkan amalan sunat dan pada masa yang sama tidak ketinggalan amalan-amalan fardu.

Kepada semua kenalan-kenalan & rakan-rakan saya, saya menyusun sepuluh jari dan dengan penuh dengan perasaan kasih ingin memohon maaf di atas kesilapan serta kelemahan saya sebagai seorang manusia. Kepada individu-inidvidu yang pernah saya sakiti, ianya bukanlah dengan niat & kepada individu tertentu yang saya dah minta maaf beberapa tahun lepas tapi masih tidak mampu memaafkan & move on serta masih lagi memfitnah baik saya mahupun orang yang saya kenal, may Allah have mercy on your soul and lembutkan semula hati yang keras tu. Kita sama-sama hamba Allah, sama-sama buat salah, sama-sama usaha tak nak buat dosa jadi, harap kita akan dapat bertindak lebih matang lagi InsyaAllah. Begitu juga sebaliknya, jika ada salah diimpose pada saya (samada saya tahu atau tidak) saya maafkan & saya halalkan. Semoga kita sama-sama dapat menjejaki Firdausi nanti InsyaAllah.

Sepanjang bulan Ramadhan ni, puasa jalan, kerja jalan & ibadat jalan ye? ;) Satu bulan ni juga akan saya gunakan untuk meng-email potential vendors (favors, boutique dsbg.) untuk majlis-majlis kami nanti InsyaAllah. Kain baju tunang dengan kain baju nikah Qi pun saya kena beli time diskaun raya ni. Harap-harap rezeki kami ada *__*. Doakan semua berjalan lancar ye?

Wassalam

P/S: Pada sesiapa yang berminat untuk membeli Blueberry Cheese Tart untuk bulan puasa ni, bolehlah email pada saya di nightduchess@gmail.com. Harga adalah RM35 untuk 50pcs ;)

2 comments: