Pages

Monday, October 31, 2011

5,4,3,2,1! My E-Day Checklist da~bu .___.

  • Mood: Tuzki Bunny Emoticon
  • Listening to: Vandal Machines - Thorgasm
  • Reading: -
  • Watching: Switched At Birth Season 1
  • Playing:-
  • Eating: Choco Pie
  • Drinking: Soup
Salam semua, tinggal lagi 5 hari je sebelum saya berubah status & meningkat umur. Rasa macam banyak benda tak buat lagi but rasanya semua masih di bawah kawalan >__< Dulu saya memang nak semua benda organized tapi bila benda ni betul-betul akan jadi, memang rasa malas betul hurr

Senarai Semak

Cincin

Hantaran:
Alas Dulang
4 dulang sudah settle, 3 dulang belum
(Sejadah & Fruits beli Khamis, Fresh flowers utk Sirih Junjung beli Jumaat pagi, Cuppies ambil pagi Sabtu, 2 dulang mak settlekan)

Busana:
Baju
Tudung dalam
Tudung luar **RabuKhamis beli
Kasut **Belum customize
Veil
Make-up **MUA contracted, Deposit paid

Hand bouquet:
**Jumaat pagi beli fresh flowers

Mini Dais
**Vendor contracted, Deposit paid, Jumaat malam pasang

Bedroom Deco
Fresh flowers **Jumaat pagi beli
Kelambu **Pasang Selasa
Curtains **Iron malam ni, pasang Rabu
Bedsheet **Khamis beli, Jumaat pasang
Karpet **Khamis cari

E-Day Favors
Jars **Sudah receive dari Lurvering
Fillers **Beli Khamis
Net/Plastik **Beli Khamis
Pack **Khamis Mula Buat

Official Photog.
**Contracted, payment to be made after receiving pictures

Barang basah nak masak
**Jumaat pagi beli

With that listed, better saya susun schedule saya untuk 4 hari berikutnya X) Sehingga lepas dari Sabtu ni, semua review tv series saya pending @__@ Kepada tetamu yang dijemput personally oleh saya dan Qi, nanti saya hantarkan digital map kepada anda semua :)

Lots Of Love,
Diyana

Daisypath Wedding tickers

No comments:

Post a Comment