Pages

Tuesday, November 1, 2011

Color theme E-Day yang 'kamikaze' xD;;

A Quick post sebelum saya terlupa.

Presenting our engagement theme:














....wait for it.........















....wait for it.........


























HAHA i belum nak mampus lagi.....Sure, we'd love to have a costume-themed ceremony but this is beyond the normalcy of acceptable fairytale theme. Kalau ya pun, saya tak mungkin nak cat badan guna color hijau :p

Anyways, tema memang guna tema color je. Yang di bawah ni adalah palette pilihan warna majlis kami yang sebenarnya-


**Ceng ceng. Takut tak? Tak pun confuse ke sikit2? X)**

Tema warna engagement saya adalah tema warna yang tak ramai nak pakai sebab teramatlah risky lol Biasa tema warna untuk tunang, para B2B selalu pakai color2 pastel yang sweet tapi entah kenapa taste & pilihan saya- gray + black + cream - agak goth/dark/brooding :p Sekali tengok pun macam depressing hehe Mak saya pun bising apsal gelap sangat?

Saya suka. Nanti warna cerah-cerah, kita gunalah masa reception nanti da~bu ;D

 Harap-harap percaturan saya ni tidak mengecewakan >__< Gambatte me! Till next post ;) Lots Of Love,
Diyana

**Bila tengok cermin masa lunch break tadi, baru saya perasan yang ada 2 biji zits naik kat muka & mata saya dah merah2 sbb waktu tidur yang tak konsisten semenjak 2 minggu yang lalu *sob* lagi 4 hari je kot....Asal ada event atau benda penting je, jerawat pun bercambah -__-

No comments:

Post a Comment