Pages

Tuesday, November 8, 2011

i'm engaged *Syukur face* :D

Current mood:
Alhamdulillah...i am now

.....to Mohammad Syauqi bin Mohd. Jamil. Berkuatkuasa pada 5 November 2011 :p

Syukur Alhamdulillah. Tanpa restu dan sokongan dari kedua belah pihak saya & Qi, majlis tersebut tak akan dapat berjalan dengan lancar. Kepada rakan-rakan rapat saya yang hadir, terima kasih yang tak terhingga. Thank you all for being there for me on Qi & mine's big day number 1 :D

Teaser Engagement saya:

**Gambar adalah hasil tangkapan kawan baik saya, Melinda Aiko Wong merangkap salah seorang bridesmaids-to-be saya ;) Muaxx!

Review vendors dan majlis akan ditulis dalam entri yang seterusnya.

Jadi, saya dengan rasminya boleh letak countdown widget supaya boleh bagi saya lebih cuak gabra bersemangat untuk mempersiapkan diri sebelum menyandang gelaran seorang isteri & menantu.

Daisypath Wedding tickers

Be Right Back. i still can't believe i'm engaged.

Lots of Love,
Diyana J.

2 comments: